Tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda marketingning roli

Tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda marketingning roli

##article.authors##

  • Eshmirzayev Faruddin Ilxomjonovich
  • Salimova Zaxro Sobirjon qizi

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a640

##article.subject##:

biznes, tadbirkorlik, kichik biznes, xususiy tadbirkorlik, marketing, marketing strategiyasi, marketing faoliyati, marketing rejasi, innovatsion marketing.

##article.abstract##

Maqolada kichik biznes va xususiy tadbirkorlik korxonalarida marketing faoliyatini tashkil etish va rivojlantirish
xususiyatlari o‘rganilib, uni takomillashtirish bo‘yicha ilmiy asoslangan takliflar va amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Биографии авторов

Eshmirzayev Faruddin Ilxomjonovich

Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy
universiteti, Iqtisodiyot fakulteti “Iqtisodiyot
nazariyasi” kafedrasi tayanch doktoranti,
“Alfraganus University” nodavlat universiteti
Iqtisodiyot fakulteti o‘qituvchisi

Salimova Zaxro Sobirjon qizi

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Iqtisodiyot fakulteti “Fundamental iqtisodiyot”
kafedrasi magistri

Загрузки

##submissions.published##

2023-10-30
Loading...