XIZMATLAR KO‘RSATISH KORXONALARIDA INNOVATSIYA FAOLIYATINI SAMARALI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISH: IQTISODIY TAHLIL VA ISTIQBOLLI TAVSIYALAR
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17656905Ключевые слова:
xizmat ko‘rsatish korxonalarida innovatsiya faoliyati, Employee-to-room ratio, bronlash, xizmatlar hajmi, real talabАннотация
Maqolada xizmat ko‘rsatish korxonalarini innovatsion rivojlantirish zarurati, mamlakatimizda sohani
rivojlantirishga qaratilayotgan e’tibor hamda mehmonxona xizmatlarini taklif etuvchi korxonalarda innovatsion faoliyat
samaradorligini baholashning asosiy tamoyillari bayon etilgan. Shuningdek, mehmonxonalarda innovatsion faoliyatni
samarali boshqarishni tashkil etish bo‘yicha amaliy takliflar ishlab chiqilgan
Библиографические ссылки
1. Mas-Verdu F., Ribeiro Soriano D., Roig Dodon S. (2010). Regional development and innovation: the role of services.
Service Industries Journal, 30(5), 633–641.
2. Zortea-Johnston E., Darroch J., Matear S. (2011). Business orientations and innovation in small and medium-sized
enterprises. International Entrepreneurship and Management Journal. doi:10.1007/s11365-011-0170-7
3. Abreu M., Greenwich V., Kitson M., Savona M. (2010). Policies to enhance the ‘hidden innovation’ in services: evidence
and lessons from the UK. Service Industries Journal, 30(1), 99–118.
4. Junarsin E. (2010). Issues in the innovation service production process: a managerial perspective. International
Journal of Management, 27(3.2), 616–627.
5. Uriona-Maldonado M., de Souza L.L.C., Varvakis G. (2010). Focus on practice: service process innovation in the
Brazilian electric energy sector. Service Business, 4, 77–88.
6. Ward R. (2010). Customer equality: a creative tool for SMEs in the service industry. How small and medium enterprises
can win the battle for innovation. Service Business, 4, 37–48.
7. Gallouj F., Djellal F. (Eds.). (2010). The Handbook of Innovation and Services: A Multi-disciplinary Perspective. Edward
Elgar Publishing, Cheltenham.
8. Алиева З. К. Инновационный менеджмент в сфере услуг. Региональные проблемы преобразования экономики,
2009, №1.
9. Пятецкий В. Е. Управление инновационными процессами: методологические основы и принципы
инновационного менеджмента в управлении предприятиями. Учебное пособие. Москва: Издательство
МИСиС, 2012.
10. Кику Т. Ю. Управление инновационными процессами. Учебное пособие. Новосибирск: НГМА, 2005.
11. Сердюкова Ю. С., Валиева О. В., Суслов Д. В. Инновационная система в регионах России: оценка состояния и
развития. Регион: экономика и социология, 2010, №1, 179–197.
12. Защук М. С. Формирование инновационной стратегии торгового предприятия в конкурентных условиях.
Управление в условиях глобальных мировых трансформаций: экономика, политика, право, 2017, 284–287.
13. Михайлов С. Н. Инновационное развитие как основа повышения конкурентоспособности предприятия. Вестник
экономики, права и социологии, 2012, №3, 58–61.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.