XIZMATLAR KO‘RSATISH KORXONALARIDA INNOVATSIYA FAOLIYATINI SAMARALI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISH: IQTISODIY TAHLIL VA ISTIQBOLLI TAVSIYALAR

XIZMATLAR KO‘RSATISH KORXONALARIDA INNOVATSIYA FAOLIYATINI SAMARALI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISH: IQTISODIY TAHLIL VA ISTIQBOLLI TAVSIYALAR

##article.authors##

  • Xudayberdiyeva Nargiza Nizomiddin qizi

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17656905

##article.subject##:

xizmat ko‘rsatish korxonalarida innovatsiya faoliyati, Employee-to-room ratio, bronlash, xizmatlar hajmi, real talab

##article.abstract##

Maqolada xizmat ko‘rsatish korxonalarini innovatsion rivojlantirish zarurati, mamlakatimizda sohani
rivojlantirishga qaratilayotgan e’tibor hamda mehmonxona xizmatlarini taklif etuvchi korxonalarda innovatsion faoliyat
samaradorligini baholashning asosiy tamoyillari bayon etilgan. Shuningdek, mehmonxonalarda innovatsion faoliyatni
samarali boshqarishni tashkil etish bo‘yicha amaliy takliflar ishlab chiqilgan

Биография автора

Xudayberdiyeva Nargiza Nizomiddin qizi

Namangan davlat universiteti
“Menejment” kafedrasi katta o‘qituvchisi, PhD

Библиографические ссылки

1. Mas-Verdu F., Ribeiro Soriano D., Roig Dodon S. (2010). Regional development and innovation: the role of services.

Service Industries Journal, 30(5), 633–641.

2. Zortea-Johnston E., Darroch J., Matear S. (2011). Business orientations and innovation in small and medium-sized

enterprises. International Entrepreneurship and Management Journal. doi:10.1007/s11365-011-0170-7

3. Abreu M., Greenwich V., Kitson M., Savona M. (2010). Policies to enhance the ‘hidden innovation’ in services: evidence

and lessons from the UK. Service Industries Journal, 30(1), 99–118.

4. Junarsin E. (2010). Issues in the innovation service production process: a managerial perspective. International

Journal of Management, 27(3.2), 616–627.

5. Uriona-Maldonado M., de Souza L.L.C., Varvakis G. (2010). Focus on practice: service process innovation in the

Brazilian electric energy sector. Service Business, 4, 77–88.

6. Ward R. (2010). Customer equality: a creative tool for SMEs in the service industry. How small and medium enterprises

can win the battle for innovation. Service Business, 4, 37–48.

7. Gallouj F., Djellal F. (Eds.). (2010). The Handbook of Innovation and Services: A Multi-disciplinary Perspective. Edward

Elgar Publishing, Cheltenham.

8. Алиева З. К. Инновационный менеджмент в сфере услуг. Региональные проблемы преобразования экономики,

2009, №1.

9. Пятецкий В. Е. Управление инновационными процессами: методологические основы и принципы

инновационного менеджмента в управлении предприятиями. Учебное пособие. Москва: Издательство

МИСиС, 2012.

10. Кику Т. Ю. Управление инновационными процессами. Учебное пособие. Новосибирск: НГМА, 2005.

11. Сердюкова Ю. С., Валиева О. В., Суслов Д. В. Инновационная система в регионах России: оценка состояния и

развития. Регион: экономика и социология, 2010, №1, 179–197.

12. Защук М. С. Формирование инновационной стратегии торгового предприятия в конкурентных условиях.

Управление в условиях глобальных мировых трансформаций: экономика, политика, право, 2017, 284–287.

13. Михайлов С. Н. Инновационное развитие как основа повышения конкурентоспособности предприятия. Вестник

экономики, права и социологии, 2012, №3, 58–61.

Загрузки

##submissions.published##

2025-11-01
Loading...