Брендни шакллантириш ва ривожлантириш бўйича замонавий маркетинг назариялари ва стратегиялари
Ключевые слова:
бренд, савдо маркаси, бренд капитали брендинг, маркетинг, истеъмолчи, бренд яратиш.Аннотация
Мазкур мақолада бренд, савдо маркаси ва брендинг хос бўлган илмий категориялар илмий таҳлил
қилинган ҳолда муаллифлик ёндашуви таклиф этилган. Бренд капиталини ошириш ҳамда брендинг стратегияла-
ридан фойдаланиш бўйича илмий таклиф ва амалий тавсиялар ишлаб чиқилган
Загрузки
Опубликован
2024-03-02
Как цитировать
Зияева, Ш. (2024). Брендни шакллантириш ва ривожлантириш бўйича замонавий маркетинг назариялари ва стратегиялари. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 1(1). извлечено от https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/949
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.