Брендни шакллантириш ва ривожлантириш бўйича замонавий маркетинг назариялари ва стратегиялари

Брендни шакллантириш ва ривожлантириш бўйича замонавий маркетинг назариялари ва стратегиялари

Авторы

  • Шахло Зияева

Ключевые слова:

бренд, савдо маркаси, бренд капитали брендинг, маркетинг, истеъмолчи, бренд яратиш.

Аннотация

Мазкур мақолада бренд, савдо маркаси ва брендинг хос бўлган илмий категориялар илмий таҳлил
қилинган ҳолда муаллифлик ёндашуви таклиф этилган. Бренд капиталини ошириш ҳамда брендинг стратегияла-
ридан фойдаланиш бўйича илмий таклиф ва амалий тавсиялар ишлаб чиқилган

Биография автора

Шахло Зияева

ТДИУ, “Маркетинг” кафедраси тадқиқотчиси

Загрузки

Опубликован

2024-03-02

Как цитировать

Зияева, Ш. (2024). Брендни шакллантириш ва ривожлантириш бўйича замонавий маркетинг назариялари ва стратегиялари. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 1(1). извлечено от https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/949

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...