MARKETINGDAGI ISTEʼMOLCHILAR MOTIVATSIYASIDA NAFLILIK NAZARIYALARIDAN FOYDALANISH

MARKETINGDAGI ISTEʼMOLCHILAR MOTIVATSIYASIDA NAFLILIK NAZARIYALARIDAN FOYDALANISH

##article.authors##

  • Jamshid Jalilov

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.17671713

##semicolon##

motivatsiya, motivatsiya nazariyalari, tovarlar xaridiga isteʼmolchilarni motivlashtirish, naflilik, tovar naflilligi, naflilik funksiyasi, umumiy naflilik, chekli naflilik, befarqlik egri chizigʻi.

##article.abstract##

Maqolada isteʼmolchilarni tovarlar xaridiga motivlashtirish bilan bogʻliq nazariyalar bayon qilingan,
naflilik tushunchasi va uning xususiyatlari yoritilgan hamda isteʼmolchilarni tovarlar xaridiga undash jarayonida naflilik
nazariyalaridan foydalanish yoʻllari ko‘rsatib berilgan

##submission.authorBiography##

Jamshid Jalilov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Marketing kafedrasi dotsenti, iqtisodiyot
fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD)

##submission.citations##

1. Consumer behavior: building marketing strategy / Del I. Hawkins, David L. Mothersbaugh. 11th ed. — USA: McGraw-

Hill/Irwin, New York, 2010. — p. 36.

2. Основы маркетинга: Учебник / Р.К. Цахаев, Т.В. Муртузалиева, С.А. Алиев. — М.: Издательство «Экзамен»,

2005. — 448 с.

3. Trommsdorff V. Konsumentenverhalten. 7 Auflage. — Kohlhammer, Stuttgart, 2009. — 124 p.

4. Балтабоев М.Р. Ўзбекистон Республикаси тўқимачилик саноати экспорт имкониятларини ривожлантиришда

маркетинг стратегияси. Иқтисод фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. —

Тошкент: ТДИУ, 2005-йил.

5. Yo‘ldoshev N.Q., Azlarova M.M., Xo‘djamuratova G.Y. “Menejment va marketing asoslari” (O‘quv qo‘llanma). — T.:

TDIU, 2013-y. — 256 b.

6. Менгер К. «Исследование метода социальных наук и политической экономии в частности». — М.: Территория

будущего, 2005. — c. 289–450. ISBN 5-7333-0175-9.

7. Бём-Баверк Ойген. Основы теории ценности хозяйственных благ // Избранные труды о ценности, проценте и

капитале / Ойген фон Бём-Баверк. — М.: Эксмо, 2009. — c. 49–246. — 912 c.

8. Фридрих фон Визер. Проблема вменения дохода // Частная организация хозяйства на пороге капиталистической

эпохи / Предисл., коммент., сост. В.С. Автономова. — М.: Экономика, 1992.

9. Бернулли Д. Опыт новой теории измерения жребия // Вехи экономической мысли. Т. 1. Теория потребительского

поведения и спроса / Под ред. В.М. Гальперина. — СПб.: Экономическая школа, 2000.

10. Pindyck Robert S., Rubinfeld Daniel L. Microeconomics. Global Edition. — Pearson Education Limited, Copyright

2018. — p. 787.

11. Campbell R. McConnel, Stanley L. Brue, Sean M. Flynn. Microeconomics: Principles, Problems and Policies. 19th ed.

— New York: The McGraw-Hill Companies, Inc., 2012. — p. 604.

12. Нуреев Р.М. Курс микроэкономики. Учебник. 3-е изд. — М.: Норма: ИНФРА-М, 2014. — 624 с.

13. Андреу Мас-Колелл и др. Микроэкономическая теория. Учебник. — М.: Дело и Сервис, 2016. — 630 стр.

14. Тарануха Ю.В. Микроэкономика. Учебник. — М.: Дело и Сервис, 2011. — 580 стр.

15. Gossen H.H. Entwickelung der Gesetze des menschlichen Verkehrs und der daraus fließenden Regeln für menschliches

Handeln. — Braunschweig: Friedrich Vieweg & Sohn, 2004.

16. Низамов А.Б. ва бошқалар. Микроиқтисодиёт. Ўқув қўлланма. — Т.: “ФАН”, 2015. — 246 б.

17. Sаlimov B.T., Yusupov M.S., Sаlimov B.B. Mikroiqtisodiyot. Darslik. — T.: Iqtisodiyot, 2020. — 365 b.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2025-11-01
Loading...