MARKETINGDAGI ISTEʼMOLCHILAR MOTIVATSIYASIDA NAFLILIK NAZARIYALARIDAN FOYDALANISH
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17671713##article.subject##:
motivatsiya, motivatsiya nazariyalari, tovarlar xaridiga isteʼmolchilarni motivlashtirish, naflilik, tovar naflilligi, naflilik funksiyasi, umumiy naflilik, chekli naflilik, befarqlik egri chizigʻi.##article.abstract##
Maqolada isteʼmolchilarni tovarlar xaridiga motivlashtirish bilan bogʻliq nazariyalar bayon qilingan,
naflilik tushunchasi va uning xususiyatlari yoritilgan hamda isteʼmolchilarni tovarlar xaridiga undash jarayonida naflilik
nazariyalaridan foydalanish yoʻllari ko‘rsatib berilgan
Библиографические ссылки
1. Consumer behavior: building marketing strategy / Del I. Hawkins, David L. Mothersbaugh. 11th ed. — USA: McGraw-
Hill/Irwin, New York, 2010. — p. 36.
2. Основы маркетинга: Учебник / Р.К. Цахаев, Т.В. Муртузалиева, С.А. Алиев. — М.: Издательство «Экзамен»,
2005. — 448 с.
3. Trommsdorff V. Konsumentenverhalten. 7 Auflage. — Kohlhammer, Stuttgart, 2009. — 124 p.
4. Балтабоев М.Р. Ўзбекистон Республикаси тўқимачилик саноати экспорт имкониятларини ривожлантиришда
маркетинг стратегияси. Иқтисод фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. —
Тошкент: ТДИУ, 2005-йил.
5. Yo‘ldoshev N.Q., Azlarova M.M., Xo‘djamuratova G.Y. “Menejment va marketing asoslari” (O‘quv qo‘llanma). — T.:
TDIU, 2013-y. — 256 b.
6. Менгер К. «Исследование метода социальных наук и политической экономии в частности». — М.: Территория
будущего, 2005. — c. 289–450. ISBN 5-7333-0175-9.
7. Бём-Баверк Ойген. Основы теории ценности хозяйственных благ // Избранные труды о ценности, проценте и
капитале / Ойген фон Бём-Баверк. — М.: Эксмо, 2009. — c. 49–246. — 912 c.
8. Фридрих фон Визер. Проблема вменения дохода // Частная организация хозяйства на пороге капиталистической
эпохи / Предисл., коммент., сост. В.С. Автономова. — М.: Экономика, 1992.
9. Бернулли Д. Опыт новой теории измерения жребия // Вехи экономической мысли. Т. 1. Теория потребительского
поведения и спроса / Под ред. В.М. Гальперина. — СПб.: Экономическая школа, 2000.
10. Pindyck Robert S., Rubinfeld Daniel L. Microeconomics. Global Edition. — Pearson Education Limited, Copyright
2018. — p. 787.
11. Campbell R. McConnel, Stanley L. Brue, Sean M. Flynn. Microeconomics: Principles, Problems and Policies. 19th ed.
— New York: The McGraw-Hill Companies, Inc., 2012. — p. 604.
12. Нуреев Р.М. Курс микроэкономики. Учебник. 3-е изд. — М.: Норма: ИНФРА-М, 2014. — 624 с.
13. Андреу Мас-Колелл и др. Микроэкономическая теория. Учебник. — М.: Дело и Сервис, 2016. — 630 стр.
14. Тарануха Ю.В. Микроэкономика. Учебник. — М.: Дело и Сервис, 2011. — 580 стр.
15. Gossen H.H. Entwickelung der Gesetze des menschlichen Verkehrs und der daraus fließenden Regeln für menschliches
Handeln. — Braunschweig: Friedrich Vieweg & Sohn, 2004.
16. Низамов А.Б. ва бошқалар. Микроиқтисодиёт. Ўқув қўлланма. — Т.: “ФАН”, 2015. — 246 б.
17. Sаlimov B.T., Yusupov M.S., Sаlimov B.B. Mikroiqtisodiyot. Darslik. — T.: Iqtisodiyot, 2020. — 365 b.
Загрузки
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
Лицензия
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.