Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli
Keywords:
korxonalar brend qiymati, brending, sut va sut msulotlari, model, omillar.Abstract
Maqolada sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar
modeli tadqiq etilganyu Taxlil natijalari “Bio Natural Food” MCHJda brending strategiyalaridan foydalanish borasidagi
asosiy yo‘nalishlarni belgilashga imkon bergan.
Downloads
Published
2023-07-30
How to Cite
Eshmatov, S. (2023). Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli. GREEN ECONOMY AND DEVELOPMENT, 1(7). Retrieved from https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/2513
Issue
Section
Articles
