Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli

Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli

##article.authors##

  • Eshmatov Sanjar Azimkulovich

##article.subject##:

korxonalar brend qiymati, brending, sut va sut msulotlari, model, omillar.

##article.abstract##

Maqolada sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar
modeli tadqiq etilganyu Taxlil natijalari “Bio Natural Food” MCHJda brending strategiyalaridan foydalanish borasidagi
asosiy yo‘nalishlarni belgilashga imkon bergan.

Биография автора

Eshmatov Sanjar Azimkulovich

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil tadqiqotchisi, i.f.f.d.(PhD)

Загрузки

##submissions.published##

2023-07-30
Loading...