Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli
Ключевые слова:
korxonalar brend qiymati, brending, sut va sut msulotlari, model, omillar.Аннотация
Maqolada sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar
modeli tadqiq etilganyu Taxlil natijalari “Bio Natural Food” MCHJda brending strategiyalaridan foydalanish borasidagi
asosiy yo‘nalishlarni belgilashga imkon bergan.
Загрузки
Опубликован
2023-07-30
Как цитировать
Eshmatov, S. (2023). Sut mahsulotlari ishlab chiqaruvchi korxona marketing miks va korporativ imij bilan tizimli munosabatlar modeli. ЗЕЛЁНАЯ ЭКОНОМИКА И РАЗВИТИЕ, 1(7). извлечено от https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/index.php/GED/article/view/2513
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.