Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Авторы

  • Nargiza Achilova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14293139

Ключевые слова:

savdo belgisi, brend, brending, raqobat, identifikasiya, differensiasiya, vizualizasiya.

Аннотация

Ushbu maqolada marketing kategoriyasi sifatida “brend”ga berilgan ta’riflar, ularga boʻlgan yondashuvlar,
brendlarning vazifalari hamda kompaniyalarning muvaffaqiyatli biznes strategiyasida ularning oʻrni va ahamiyati tahlil
qilingan.

Биография автора

Nargiza Achilova

Toshkent menejment va iqtisodiyot instituti,
“Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi,
PhD doktorant

Опубликован

2024-10-18

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...