Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

##article.authors##

  • Nargiza Achilova

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14293139

##semicolon##

savdo belgisi, brend, brending, raqobat, identifikasiya, differensiasiya, vizualizasiya.

##article.abstract##

Ushbu maqolada marketing kategoriyasi sifatida “brend”ga berilgan ta’riflar, ularga boʻlgan yondashuvlar,
brendlarning vazifalari hamda kompaniyalarning muvaffaqiyatli biznes strategiyasida ularning oʻrni va ahamiyati tahlil
qilingan.

##submission.authorBiography##

Nargiza Achilova

Toshkent menejment va iqtisodiyot instituti,
“Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi,
PhD doktorant

##submissions.published##

2024-10-18

##issue.issue##

##section.section##

Articles
Loading...