Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

##article.authors##

  • Achilova Nargiza Baxtiyorovna

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14293139

##article.subject##:

savdo belgisi, brend, brending, raqobat, identifikasiya, differensiasiya, vizualizasiya.

##article.abstract##

Ushbu maqolada marketing kategoriyasi sifatida “brend”ga berilgan ta’riflar, ularga boʻlgan yondashuvlar,
brendlarning vazifalari hamda kompaniyalarning muvaffaqiyatli biznes strategiyasida ularning oʻrni va ahamiyati tahlil
qilingan.

Биография автора

Achilova Nargiza Baxtiyorovna

Toshkent menejment va iqtisodiyot instituti,
“Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi,
PhD doktorant

##submissions.published##

2024-10-18

##issue.issue##

##section.section##

Articles
Loading...